متن استاتیک شماره 70 موجود نیست
واحد ارزشیابی
هیئت علمی واحد : دکتر جواد کجوری فوق تخصص اینترونشن قلب / کارشناس ارشد آموزش پزشکی استاد |
|
کارشناس : هاجر شیعه
کارشناس ارشد آموزش پزشکی 65-32333064-071 داخلی 2314 |
|
شرح وظایف مسئول واحد |
مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی مسئول کل واحد ارزشیابی می باشد فعالیت های این واحد در حوزه ارزشیابی اعضای هیات علمی، برنامه های آموزشی و دانشجویان می باشد و در این خصوص وظایف ذیل را عهده دار است:
- مسئول شورای ارزشیابی دانشگاه
- مسئول جلسات بازنگری و اصلاح ارزشیابی اساتید - بررسی بازخوردهای گروه های آموزشی در زمینه ارزشیابی اساتید - مدیریت بازنگری فرآیند های اجرای ارزشیابی ، بازنگری آیین نامه ، فرم ها و روش ها و حسن انجام کار - تصمیم گیری در خصوص اعتراضات اساتید به نتایج ارزشیابی - مسئول ارائه بازخورد های حضوری به اساتید در شرایط خاص - تصمیم گیری در خصوص مشکلات گزارش شده سیستم ارزشیابی و ارتقاء آن - نظارت بر کلیه فرآیند های ارزشیابی برنامه - نظارت بر فرآیند های ارزشیابی دانشجو |
شرح وظایف کارشناس | دبیر شورای ارزشیابی و زمینه سازی جهت اخذ تصمیمات پیرامون :
· بازنگری و تغییرات فرم ها · قوانین و آئین نامه های ارزشیابی · طرح مشکلات اساتید و دانشکده ها و ارائه راهکارهایی پیرامون مشکلات موجود در ارزشیابی - مدیریت سامانه ارزشیابی کیفی استاد شامل: · به روز رسانی فرم ها و تغییرات آئین نامه ای در سامانه · مدیریت دسترسی کارشناسان · تنظیمات سامانه به منظور اجرای ارزشیابی · فعال سازی سیستم · پاسخگویی جهت رفع مشکلات کاربران در زمان ارزشیابی و گزارش گیری - بررسی گزارشات ارزشیابی - بررسی اولیه اعتراضات اساتید نسبت به نتایج ارزشیابی کیفیت تدریس - ارتباط با شرکت پشتیبان سامانه به منظور ایجاد درخواست های دانشگاه و یا رفع مشکلات گزارش شده - اجرای ارزشیابی توصیفی بنا به درخواست مدیران ارشد آموزشی دانشگاه - انجام مطالعات و بررسی متون جهت بازنگری ارزشیابی اساتید و ارتقاء آن - تهیه و ارسال صورتجلسات و مصوبات شورای ارزشیابی دانشگاه به گروه های آموزشی و مسئولین ذی ربط - توسعه و ترویج روش های نوین سنجش و ارزشیابی دانشجو به ویژه در حوزه های دروس بالینی و عملکردی - هدایت و مکانیزه کردن فرایند جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های مرتبط با آزمون ها جهت بررسی روایی ، پایایی و سختی سنجی آنها - تهیه و جمع آوری ابزارهای بررسی کیفیت آزمون ها - همکاری درجمع آوری سوالات منتخب جهت ایجاد بانک سوالات - توسعه logbook در ارزشیابی عملکرد و فرایند الکترونیکی شدن آن - تهیه و تدوین ابزارهای ارزشیابی برنامه های آموزشی - برنامه ریزی و اجرای فرایند ارزیابی درونی گروههای آموزشی - همکاری با گروهها در تجزیه و تحلیل گزارشات و تعیین نقاط ضعف و قوت گروهها - برنامه ریزی و ایجاد هماهنگی جهت اجرای بازدیدهای ارزیابی بیرونی - ارزیابی برنامه های منتخب با بهره گیری از روش هایی نظیر CIPP ، کرک پاتریک و .... |