متن استاتیک شماره 70 موجود نیست
 

دکتر محمد حسن کشاورزی

مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی ، مسئول ارزشیابی

هاجر شیعه

کارشناس ارشد آموزش پزشکی ، کارشناس ارزشیابی آموزشی

شماره تماس : 071-32333064 داخلی:2314

اهداف :

به منظور ارتقاء مستمر کیفیت آموزش اساتید، ارزشیابی اعضای هیات علمی در هر نیمسال آموزشی انجام می گردد تا با مشخص کردن نقاط قوت و ضعف آموزش اساتید و ارائه بازخورد مناسب به اعضای هیات علمی بستر مناسب جهت ارتقاء کیفیت آموزش اساتید در دانشگاه را مهیا سازد.

معرفی واحد :

واحد ارزشیابی استاد در مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی وظیفه ایجاد هماهنگی و اجرای ارزشیابی استاد را بر عهده دارد .

مسئول واحد ارزشیابی: 

 

مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی مسئول واحد ارزشیابی اعضای هیات علمی می باشد و در این خصوص وظایف ذیل را عهده دار است:

  1. مسئول کار گروه ارزشیابی دانشگاه
  2. مسئول جلسات بازنگری و اصلاح ارزشیابی اساتید
  3. بررسی بازخوردهای گروه های آموزشی در زمینه ارزشیابی اساتید
  4. نظارت بر روشهای علمی انجام شده جهت بازنگری فرم های ارزشیابی اساتید
  5. مدیریت بازنگری فرآیندهای اجرای ارزشیابی ، بازنگری آیین نامه ، فرم ها و روش ها و نظارت بر حسن انجام کار
  6. مسئول ارائه بازخورد حضوری به اساتید در شرایط خاص

وظایف کارشناس ارزشیابی :

 

 1-دبیر شورای ارزشیابی و زمینه سازی جهت اخذ تصمیمات پیرامون :

  1. بازنگری و تغییرات فرم ها
  2. قوانین و آئین نامه های ارزشیابی
  3. طرح مشکلات اساتید و دانشکده ها و ارائه راهکارهایی پیرامون مشکلات موجود در ارزشیابی
  4. تهیه و ارسال صورتجلسات و مصوبات شورای ارزشیابی دانشگاه به گروه های آموزشی و مسئولین ذی ربط

 2- مدیریت سامانه ارزشیابی کیفی استاد شامل:

  1. به روز رسانی فرم ها و تغییرات آئین نامه ای در سامانه
  2. مدیریت دسترسی کارشناسان
  3. تنظیمات سامانه به منظور اجرای ارزشیابی
  4. فعال سازی سیستم
  5. پاسخگویی جهت رفع مشکلات کاربران در زمان ارزشیابی و گزارش گیری
  6. بررسی گزارشات ارزشیابی

 3- بررسی اولیه اعتراضات اساتید نسبت به نتایج ارزشیابی کیفیت تدریس

 4- ارتباط با شرکت پشتیبان سامانه به منظور ایجاد درخواست های دانشگاه و یا رفع  مشکلات گزارش شده

 5- اجرای ارزشیابی توصیفی بنا به درخواست مدیران ارشد آموزشی دانشگاه

 6- انجام مطالعات و بررسی متون جهت بازنگری ارزشیابی اساتید و ارتقاء آن